BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday 18 December 2013

semester baru yang agak ho liao..haha :3

assalamualaikum para oreos~~

siyes dh lama tak apdet kt blog..uah hampeh tol..baru teringat yang aku ada blog..(amnesia ke aku? T_T)

hahha masuk sem baru ni,dpt result..hampeh..makin down result..tpi still in 3pointer bhai...hahaha..syukur ke hadrat Ilahi..ilmu ni dari Yang Maha Esa..:3

so pengembaraan aku kt bumi yg fana ni trus berjalan..dulu dok hostel atau dikenali sebagai rumsis..sekarang..dah bertukar jadi rumah sewe..what dah fish?haha..yup rumah sewe..

tok pengetahuan.jangka hayat seorg student kat kolej aku.yang hanya dibenarkan dok rumsis..smpai sem 2 aje..bhaha..pastu...out..(lagu tema pelajar AF keluar berkumandang).. :3

kelas bermula agak well..okay la jugak..cuma aku still la jugak tunggu kemunculan lecturer baru..(padahal dlm hati xmo tunggu pun)

okay u ols..apdet stop here..papehal..apdet lagi..

wasalam~~salam ukhwah..:3


0 comments: