BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday 3 May 2013

Invite Invite Invite

salam

ta sangke..ingat cuti sem nih dapat lah rehat jap..jap?(1 bulan kau cakap kejap)..skali dapat invitation tok frenly match..haha..esoknye plak..dapat lagi invitation lagi pasal frenly..gile segile gilenye lah.hai kaki abang tak penat ker..soal otak aku kt aku..damn,hidup mati bola lah weyh.ad aq kesah sume uh..skali aq terpandang some bruises kt kaki kanan aku..haish biler lah nak sembuh niyh.buatnyew wayar urat aku lagi terbelit camne?tuh xp,buatnye putus?nak kene ganti dengan ape plak?usus?haha..usus,teringat malam game lepas.member aku si meon uh,soh aku tukar tisu lutut dengan usus kecik senang sikit katanye,senang?hell lah dah uh salur makan aku tak ke kt lutut?pe lah mamat sekor niyh.

sempat juga aku n my bff mr acep membahan member kitorang si faiz ali niyh ha,cz lambang lotto kat bju qpr dy semakin lah mengecik.ta sangke plak dy touching ala drama petang petang cam slot lestary at tb3 uh..jangan mara abe,karang ilang team itew punyew shooter..ahahaha.

btw,malam niyh ade frenly ame team adik aku,if lah beteri samsong niyh x kong,myb aq upload pix kitorang tersenyum riang(tak pasti menang or menangGong kekalahan)haha.

so wish us luck kayh!!:))

0 comments: